Workshop cu bloggerii calatori by paravion.ro

Vlad Ionut Iordache

In weekendul 20-22 aprilie Paravion, Happytour alaturi de partenerii lor: Zitec, Zaff, PayU si Brandaffair au invitat 11 bloggeri calatori in Moeciu, la pensiunea Podul Turcului, sa se cunoasca si sa se disteze.

Pensiunea Podul Turcului, Moeciu
Lista de participanti si cateva cuvine despre fiecare:

Afaceristi:

Paravion – Bilete avion – Rezerva bilete de avion online – Paravion.ro
Cel mai bun website de rezervari online in cadrul Galei premiilor de excelenta in turism
HappyTour – Happy Tour – Corporate Travel | HappyTour.ro
Cea mai buna agentie de turism in cadrul Galei premiilor de excelenta in turism
Zitec – Software Outsourcing Romania
Compania care a dezvoltat sistemul de afiliere zaff.ro
Zaff – Despre programul Zaff | Zaff.ro
ZAFF.ro este programul de marketing afiliat destinat site-urilor turistice din Romania.
PayU – Plati Online
Lucrand in e-commerce, in cadrul ContentSpeed, stiu ce inseamna si ce presupune o plata cu cardul. Pentru siguranta tranzactiilor recomand PayU. App ar trebui sa ma platiti pentru promovarea pe care o fac pentru voi ­čÖé
Brandaffair – Agentia de publicitate full service – Brandaffair Advertising
Cea mai vesela si colorata agentie de publicitate

Alexandra Puscasu

Razvan Pascu

Si calatori:

Razvan Pascu – RazvanPascu.ro – Impresii de Calatorie si Idei de Afaceri
Multi, dintre cei care ma cunosc, stiu ca este bloggerul meu favorit.Prea multe despre el, nu stiu ce sa spun. De curand, poarta titlul neoficial de cel mai mediatizat blogger. Impresiile lui de la Moeciu aici. Un interview cu el aici
Cezar Dumitru – Imperator Travel – Imperator travel, blog de travel: atractii turistice si impresii de calatorie
Cezar este exact asa cum ma asteptam, o persoana extrem de interesanta. Se apropie de 100 de tari vizitate si are foarte multe de povestit. Asa cum vedeti si pe blogul lui, unde are , nu stiu, cred ca peste 1000 de articole, Cezar detine foarte multe informatii despre locurile vizitate, plus experientele proprii. Un interview cu el aici. Impresiile lui de la Moeciu aici.
Elena Ciric – elenaciric.ro
Nu stii daca vorbesti cu ea offline sau esti in direct pe blogul ei. Posteaza non stop pe blog, dar nu este genul de om care sta mereu in fata calculatorului, dimpotriva. Impresiile ei aici.
Loredana Lungu – www.travelgirls.ro/
A venit la Moeciu ca parte componenta a TravelGirls.ro (nu .com cum glumeste Cezar) – site castigator de roblogfest. Ii place sa glumeasca pe seama mea, dar na, fiind si muntzomanca stie ca fara bocanci, nu ai echipament. A ramas fascinata ca nu beau bere. Impresiile ei aici
Florin Arjocu – Vezi Rom├ónia. C─âl─âtore┼čte ├«n Rom├ónia
Florin se lauda ca a calatorit mai multi km cu autostopul decat am calatorit eu cu toate mijloacele motorizate. A venit la Moeciu ca parte componenta a drumliber.ro. Un alt proiect interesant al lui este Obiective Turistice.Parerea lui despre ceea ce s-a intamplat aici
Oana Stanica – Blogul de vacante
Oana este parte a blogului de vacante si este o persoana foarte linistita. Impresiile ei aici.
Anca Serban – 1001 Calatorii
In momentul in care ne-am intalnit, blogul ei se numea calatorii-imaginare.ro. In acest moment calatorii imaginare a devenit 1001Calatorii.ro. Impresiile ei aici.
Liliana Oprisan – Placerea de a calatori
Era sa ma bata in finala de la Planes. Impresiile ei aici.
Uncle M – Totul despre city break-uri!
Uncle M este un cunoscut al web-ului, el a participat la mai multe proiecte de succes. Desi nu este singur nici in aventura theCityBreak, el recunoaste ca acesta este proiectul lui de suflet. Impresiile lui aici.
Alexandra Puscasu – Blogul de calatorii al Alexandrei si Viajoa
Cu ea am comunicat ca intre muntomani. Dintre toti bloggerii prezenti, ea a fost cea mai apropiata de stiulul meu de a calatori. Impresiile ei aici si aici.
Vlad Ionut Iordache

Cum a decurs intalnirea cu bloggerii calatori:

priveliste de la balcon
Vineri, 20 aprilie, o parte din participanti ne-am intalnit in Piata Victorei si ne-am jucat leapsa cu autocarul. Apoi am plecat spre Moeciu pe traseul Bucuresti – Ploiesti – Vlaea Prahovei – Azuga – Rasnov – Bran – Moeciu de Jos, si, dupa aproximativ 3 ore, am ajuns.

ping pong
Ajunsi la pensiunea Podul Turcului, ne-am luat camerele in primire si pentru cateva ore, fiecare la camera lui: unii(eu) au dormit, altii au scris pe blog. Atat de bine am adormit, incat am ratat chemarile lui Madalinla masa si m-am trezit cand ceilalti trecusera la desert. Am mancat rapid, apoi pana la 4 dimineata am socializat (doar blogurile sunt o parte a social media) si am mancat bataie la ping pong

cel mai bun pilot
Sambata, 21 aprilie, ne-am trezit am mancat si apoi a inceput distractia. Workshopul a fost incredibil, mai intai s-au prezentat „afaceristii”. Fetele de la Brandaffair au organizat un concurs un cocurs de avioane pe care, bineinteles, ca maestru al avioanelor ce sunt, l-am castigat :). Am aflat foarte multe despre sistemul PayU, despre platforma Paravion si despre sistemul lor de afiliere. Apoi fiecare blogger si-a prezentat site-ul si intentiile viitoare de calatorie. Asa am aflat ca majoritatea blogurilor de calatorii au luat viata in 2009

marele premiu
Dupa conferinta am plecat spre Rasnov la centrul de echitatie Diana. La intoarcere am luat parte la un foc de tabara

Calaretul calator

Duminica a fost o zi calma, ne-am trezit tarziu, am mancat, am spus ultimele povesti si ne-am intors acasa.

Comments

1. […] La┬áWorkshop-ul cu bloggerii calatori by paravion.ro, fetele de la┬áBrandaffair au organizat un turneu piramidal intre invitati. L-am castigat fara prea mari emotii, doar Liliana Oprisana de la Placerea de a calatorii, in finala, a reusit sa-mi doboare un avion. Dovada […]

2. Citesc deseori blogul lui Razvan Pascu si mi se pare super. Chiar am vazut articolul cu Moeciu. Mereu mi-l aduc aminte cand imi caut cazare la moeciu