Primele impresii din Viena – la cald

Pentru prima zi in Viena ne propuseseram sa vizitam DonauPark si Schnobrunn, ceea ce ne-a si iesit.
Am avut parte de un zbor fara nici un fel de evenimente. Pentru prima oara nu am avut parte de turbulente, iar aterizarea a fost cea mai lina aterizare posibila, fara sa simtim nici un soc la contactul avionului cu pista de aterizare.
Dupa ce am coborat din avion, ne-am orientat rapid si am luat bilete la trenul U7. Cu acest tren am mers pana in statia Floridsdorf. De aici am luat-o pe jos spre Donaupark. Pana sa ajungem sa vedem Donautower, am facut 2 opriri: prima, sa admiram Kirche zum Heiligen Leopold, „Donaufelder Kirche” si a doua sa hranim si sa pozam lebede.  Donaufelder Kirche impresioneaza prin dimensiuni, are 96 m inaltime, dar si prin faptul ca arata ca si cum ar fi fost construita ieri.

imageimageimageLa Donautower, nu am zabovit foarte mult, am facut cateva poze cu turnul si ne-am mirat cat de mare poate sa fie coada formata din oameni dornici sa admire orasul de la inaltime.

imageIn drum spre statia de metrou, am trecut printr-o zona a Vienei care impresioneaza prin cladiri moderne de  birouri, foarte inalte si cu forme neconventionale.

Pana sa ajungem la hostel, am intalnit o noua biserica fabuloasa, Maria Vom Siege Pfarre Funfhaus.

imageimageSeara am petrecut-o vizitand Palatul Shonbrunn si imprejurimile. Despre acest palat, nu pot sa zic prea multe. Inca un obiectiv turistic al Vienei care ma domina prin grandoare. Desi este imens, fiecare centimetru al cladirii a fost tratat cu atentie speciala, detaliile de arhitectura depasesc imaginatia mea cu mult. In curtea palatului, am gasit si un targ de craciun, unde mesterii priceputi ai Austriei vand produse autentice, ce-i drept si foarte scumpe.

imageimageimageimage

Comments

1. Era de urcat si in Donautower… In rest, foarte bun traseul pentru prima zi.

1. Daca urcam in Donautower, pierdeam altceva. Era o coada imensa la Donautower

2. […] prima seara a city break-ului de 1 decembrie din Viena am vizitat Palatul Schönbrunn. In curtea palatului, in […]

3. […] Si cum aceasta urma sa fie prima mare calatorie pe bicicleta organizata de noi, am tot lucrat la planuri. Conform primului plan trebuia sa pedalam din Budapesta pana in Munchen trecand prin Bratislava, Viena si Praga. Am renuntat la acest plan deoarece am avut un moment de slabiciune si nu ne-am crezut capabili sa traversam muntii mai departe de Viena. […]