#EuroBikeTrip 2016 day 1 live report

Ieri, din toate cele necesare pentru tura, aveam doar o cutie de bicicleta primita de la Biciclop. Aseara am plecat de la munca abia la ora 22:00, apoi am petrecut pana la ora 3:00 montand portbagajul pe bicicleta si trimitand mesaje pe AirBnB pentru primele nopti de cazare.

Astazi m-am trezit la 8:30 si am inceput o cursa contra cronometru. Mai intai m-am intalnit cu Adi la Victoriei pentru a împrumuta un acumulator extern, apoi am trecut pe la BricoDepot  pentru bubblewrap si scoci. Am ajuns inapoi acasa la 10 si aveam o ora si jumatate sa ma pregatesc de tura. Am ales haine, apoi am renuntat la jumaatate din ele, am desfacut bicicleta si am inghesuit totul in cutie. La 11:25 am coborât in statie la 783 si, cum mai aveam 20 minute pana cand ajungeau Vlad si Bobo,  am dat o tura la farmacie pentru Bengay si Vitamina C.
Initial, avionul nostru catre Milano trebuia sa decoleze la ora 14:05, dar primisem cu o zi înainte un mail prin care eram anuntati ca va decola la 14:40.
La 12:30 deja faceam checkin-ul. Dupa ce ne-a cantarit bicicletele, domnisoara de la ghiseu ne spune ca trebuie sa o insotim catre scannerul pentru bagaje mari. La scanner, 2 lucratori ai aeroportului se grăbesc si trec bicicleta lui Vlad rapid, polițistul de serviciu neavand timp sa obseve detaliile pe monitor. Dupa ce ii cearta pe cei 2, ne spune sa trecem urmatoarea bicicleta prin scanner. Dintr-o data fata polițistului devine alba. Se îndreaptă  temator spre Bobo si-l intreaba: „Aveti dispozitive electronice langa bicicleta?”. Trei batoane de cereale aflate in acelasi buzunar de rucsac cu un acumulator si o frontala i-au parut polițistului ca fiind un dispozitiv de C4 cu ceas. Incepe sa devina un clasic pt Bobo sa aibe probleme la granita, motiv de caterinca pt noi.
In timp ce ne indreptam spre poarta de imbarcare, observam pe afisaj ca in dreptul cursei noastre e trecuta  o noua ora 15:15. Asta e, timp pentru a rezolva cazare pentru inca o zi.
La 15:25 ne-am imbarcat si soferul autobuzului ne-a dus mai intai la un avion BlueAir la care lucrau de zor niste mecanici. Dupa 5  minute de stationare, a intors autobuzul si ne-a dus la un alt avion, unul complet alb, nebranduit.
Zborul printre nori a fost unul liniștit, o ocazie buna sa mai recuperez o ora de somn.

Nici nu am iesit bine din zona de control a pașapoartelor ca si observam bicicletele pe banda. Felicitari celor de la Aeroportul Milano Linate pentru rapiditate.
O data iesiti din aeroport, ne-am asablat biciclete sub privirile mirate ale taximetriștilor.

Cei 9 km catre Gara Milano Centrale i-am parcurs rapid cu gandul la pizza margherita pe care o mancasem si in februarie  acolo. Singura diferenta e ca in februarie era 2 E, acum e 3 E.
Pana sa ne suim in trenul de Savona am avut timp sa pozez trenurile aflate la peron in gara Milano

Maine vom pedala primii 100 de km ai turei parcurgand drumul pana in Sanremo.