Escalada la Sfanta Ana, Sinaia

Cu o zi inainte am incercat sa urcam pe Albisoara Branei, dar ne-am oprit la jumatatea drumului deoarece fiind multi, ne miscam greu si riscam sa ne prinda noaptea. Seara, am coborat in Busteni si am dormit la Sandu. Dimineata a trebuit sa hotaram un loc unde mergem sa ne cataram. Din mai multe variante am ales peretele Sfanta Ana din Sinaia.

La stanca se ajunge din Sinaia pe drumul spre Cota 1400, apoi pe drumul catre Stana Regala. La o bifurcatie se face stanga, sunt marcaje care indica drumul spre stanca. Aici se gasesc trasee de diferite grade de dificultate, noi le-am ales pe cele mai usoare. Aceste trasee sunt marcate vizibil, fiecare piton are in jurul lui un cerc colorat. Pitoanele sunt noi si pentru fiecare traseu exista si posibilitatea de a se monta mansa.

Poze: Darius Copilau si Costin, pentru zoom si slideshow clic pe una dintre poze.

La catarat la Sf Ana (1).JPG
La catarat la Sf Ana
Escalada la Sfanta Ana (1).JPG
Escalada la Sfanta Ana
Costin pe traseul rosu
In stanga, Sandu urca pe traseul albastru,iar in dreapta, Costin urca pe traseul rosu
Darius isi incearca fortele pe traseul albastru
Eu pe traseul albastru
Escalada la Sfanta Ana
Sus, tot  mai sus
Sus, tot mai sus
Ioana - rapel pe traseul rosu
Ioana – rapel pe traseul rosu
Sandu pe traseul rosu
Escalada la Sfanta Ana (29).JPG
Ioana si Cataratorul galben
Eu pe traseul rosu , Bubu pe cel galben
pauza de o cafea
Inca o tractiune si am ajuns sus
Da-mi mana!

Comments

1. […] Escalada la Sfanta Ana, Sinaia Mon Sep 13, 2010 2:03 am Cu o zi inainte am incercat sa urcam pe Albisoara Branei, dar ne-am oprit la jumatatea drumului deoarece fiind multi ne miscam greu si riscam sa ne prinda noaptea. Seara, am coborat in Busteni si am dormit la Sandu. Dimineata a trebuit sa hotaram un loc unde mergem sa ne cataram. Din mai multe variante […] […]

2. […] aici. La catarat la Sfanta Ana Eu si Bubu la catarat la Sfanta Ana Pe traseul […]

3. Salut, cam ce dificultate au traseele? Merci!

4. Foarte frumoase poze. O sa ma duc sa vad si eu cum e cu peretele Sfanta Ana data viitoare cand imi iau cazare la Sinaia