Am plecat la Viena

Upper Belvedere Palace

In aceasta dimineata, ma aflu in avionul Airbus Industrie A319 al  companiei Air Berlin ce decoleaza de pe Aeroportul  Henri Coanda (Otopeni)  la ora 8:45 min cu directia Vienna, Austria. Biletul l-am achizitionat prin paravion.ro pe 9 octombrie, dupa ce am analizat primul banner pe care il vedeti in a doua coloana.

Timp de doua luni am analizat obiectivele din Viena impreuna cu partenerii mei de calatorie, Maria, Adi si Milena. Am studiat impresii de calatorii pe bloguri, am urmarit site-uri de prezentare a orasului, am facut harti pe google maps, am rasfoit ghidul primit la Targul de Turism de la Romexpo de la Razvan Pascu(multumesc Razvan) si am ajuns la concluzia ca in 2 zile nu avemt timp sa vizitam nici 10% din ce ne-am dori. Prin urmare, am hotarat sa mergem foarte mult pe jos, sa nu intram in nici un muzeu si sa incercam sa ajungem in 3 puncte cheie ale orasului:  Donau Park (Parcul Dunarii) – sambata dimineata, Schönbrunn -sambata dupa pranz pana seara si duminica, ce putem din Innere Stadt.

In fiecare din cele 2 seri petrecute in Viena voi scrie cate un articol din seria La Cald, asadar tineti aproape. Din cand in cand voi posta si pe facebook, pe pagina blogului jurnaldecaltor.ro.

Mai jos cateva poze facute de prietenul meu Alexandru Jurubita, poze ce vor aparea in scurt timp intr-un album pe  proiectul One Step Into, Rough guide to freedom

Stephansdom

Schönbrunn

City Hall (Wiener Rathaus)

Prater

Parlamentul Austriac

Karlskirche

Hofburg

Agentie online rezervari bilete de avion